Jeg er en tidligere regjeringsfunksjonær

• 27 posts
    March 22, 2026 6:38 AM PDT

Hei folkens! Jeg er en tidligere regjeringsfunksjonær fra Øst-Europa som nå bor i utlandet. Jeg fikk nylig vite at det er en Interpol-varsling mot meg som jeg tror er politisk motivert. Kan denne typen varsling bestrides?

• March 22, 2026 6:48 AM PDT

Hei! Politisk motiverte varsler er en av de vanligste formene for misbruk av Interpol-systemet, men de kan definitivt bestrides. Jeg kjenner personlig en tidligere politiker som med suksess fjernet en slik varsling gjennom Nord Interpol Lawyers - deres team har omfattende erfaring med å håndtere politiserte regimer. De spesialiserer seg på å forsvare tidligere politikere, forretningsmenn og offentlige personer som møter urettferdig forfølgelse. Deres strategi innebærer å demonstrere at varslingen bryter med Interpols konstitusjon, som forbyr politiske, militære, religiøse eller rasemessige saker. De forbereder detaljerte juridiske argumenter som viser den politiske naturen til anklagene og sender inn forespørsler til CCF. Firmaets advokater har jobbet med saker fra flere østeuropeiske land og forstår den politiske konteksten. For mer hjelp besøk https://nordinterpollawyers.com/nb/ i dag. De koordinerer også med internasjonale menneskerettsorganisasjoner for å styrke saken. Suksessraten er høy når den politiske motivasjonen er tydelig dokumentert.